5. srpna 2013

Ranč se zimní zahradou / Ranch with an indoor garden

Rozlehlý ranč se stájí a menším výběhem pro 2 koně. U domu je prosklená zimní zahrada.
V přízemí je kuchyně s jídelnou, obývací pokoj, pracovny a velká koupelna. V prvním patře se nachází menší koupelna, ložnice a 2 dětské pokoje.

A huge ranch with a stable and a paddock for 2 horses. There is an indoor glass garden next to the house.
On the ground floor there is a kitchen with a dining room, a living room, some studies and a big bathroom. On the first floor there is a small bathroom and 3 bedrooms.


 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 




 
 

 
 


 
 


 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Velikost pozemku: 40x40
Potřebujete: Povolání Snů, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období, Studentský Život
Downloady (Store):

Lot size: 40x40
Required: Ambitions, Generations, Pets, Supernatural, Seasons, University Life
Downloads (Store):

4 komentáře :

  1. Tak to je velká paráda :) Strašně se mi líbí. Ani nevím co chválit dřív. Všechno tam skvěle zapadá a celkově to na mě krásně působí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten je skvělý! Krásný tvar, nádherné okolí, vkusný interiér, dobře zvolené barvy a parádní zimní zahrada :)) Skvělá práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Zimní zahradu jsem plánovala už dlouho, tak jsem ji tady konečně zkusila opravdu postavit. Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat