29. srpna 2013

Lesní zámek / Forest castle

Malý zámek obklopený spoustou rostlin, vhodný pro víly nebo elfy. U domu je malý altánek.
V přízemí je kuchyně s jídelnou, obývací pokoj a koupelna. V prvním patře je ložnice a místnost pro čtení a odpočinek.

A small castle surrounded by lots of flowers. It's perfect for fairies and elves. There is a small gazebo next to the house.
On the ground floor there is a kitchen with a dining room, a living room and a bathroom. On the first floor there is a bedroom and a room for reading and relax.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Velikost pozemku: 30x30
Potřebujete: Povolání Snů, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období, Studentský Život
Downloady: 

Lot size: 30x30
Required: Ambitons, Generations, Pets, Supernatural, Seasons, University Life
Downloads:


20 komentářů :

  1. Velmi krásný lesní dům pro elfíky a víly :) I interiér působí velmi přírodně a tak trochu pohádkově. Moc dobrá práce Pawčo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jarko. Já se u interiéru snažila dodržet ten přírodní a dřevěný styl (i v barvách), takže jsem ráda, že se to líbí. :)

      Vymazat
  2. Wonderful house! I downloaded (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. I hope you'll enjoy playing in it. :)

      Vymazat
  3. Ta zahrada a exteriér jako takový je úžasný, velice se mi to líbí, jak to všechno kvete. Interiér působí příjemně, ale na mě je toho dřeva až moc (znáš mě, jsem realista, takže ti prostě dřevěnou troubu ani mikrovlnku neberu :P ;) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Mickey. :) Zahrada je vždycky moje prokletí, tak snad se mi to aspoň nějak povedlo. A trouba ani mikrovlnka nejsou ze dřeva, to je kov! ... No dobře, je to dřevo, ale tak měj trochu fantazii - je to zámek pro víly, takže si to samozřejmě začarovaly tak, aby to vypadalo jako dřevo. Ale přitom to normálně funguje. ;)

      Vymazat
  4. Jé, paw už má zese stavící náladu :D Domek je úžasný a asi bude brzy můj. Už nějakou dobu přemýšlím, že tu mou vílu přestěhuju do něčeho nového, co se pro víly víc hodí a tohle se jí bude stopro líbit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tohle mě fakt chytlo. Konečně! :D Díky. Budu ráda, když si to stáhneš a budeš (tedy tvoje víla) v něm hrát. :)

      Vymazat
  5. Krásný domek :) Zelená je skvělá. A ta zahrádka :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak dlouho jsem vybírala tu správnou barvu! Nedokážeš si ani představit. :D Jenom styl jsem měnila snad desetkrát, a ta barva potom ještě... Jsem nerozhodná (a perfekcionista v tomhle). :D Děkuju. Jak už jsem psala - zahrada je moje prokletí, takže pochvala zahrady mě vždycky ohromně potěší. :)

      Vymazat
  6. No paráda Pavčo :) Nádherný dům s krásnou zahradou a povedeným interiérem! Moc pěkně barevně zpracováno a slazeno. Krásná práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Štěpo (jednorožče? :D ). :) Schválně jsem to celé ladila do podobných barev. :)

      Vymazat
  7. Dobrý den Pawca,

    Děkujeme za Vaši návštěvu a jsem rád, že se vám líbí dům na pláži.

    Forest Castel je sen, a to jak externě, tak interně, vše velmi konzistentní ::)

    Přeji vám skvělý den a skvělý víkend.

    Pozdravy Hoppel

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi krásný lesní dům :) Líbí se mi ,jak je ozdoben květinami a taky zahrada je super ♥ Interiér se mi líbí a barevně ladí :) Moc hezký Pawčo :) Všechny domy se mi moc líbí ,které jsem dnes viděla ,jako novinky :) Přeji Ti nádherný víkend .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Niki! :) I tobě přeju krásný víkend. :)

      Vymazat
  9. It's such a pretty house, really lovely, well made. Keyla

    OdpovědětVymazat