12. srpna 2013

Dřevěná chalupa na kopci / Wooden cottage on a hill

Dřevěná chalupa, která stojí na menším kopci a cesta k ní je lemovaná krásnými kvetoucími keři. Interiér je v červené barvě (kromě žlutobéžové koupelny).
V přízemí je kuchyně s jídelnou, obývací pokoj a koupelna. V prvním patře se nachází pracovna a ložnice a úplně nahoře je půda.

A wooden cottage, which is situated on a small hill and a way to it is lined with beautiful flowering plants. The interior is red (except the yellow-beige bathroom).
On the ground floor there is a kitchen with a dining table, a living room and a bathroom. On the first floor there is a study and a bathroom and on the very top of the house is an attic.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Velikost pozemku: 20x30
Potřebujete: Povolání Snů, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období, Studentský Život
Downloady - Store (truhlíky na oknech, květináče u vchodu, pec v kuchyni):

Lot size: 20x30
Required: Ambitions, Generations, Pets, Supernatural, Seasons, University Life
Downloads - Store (flower boxes on windows, potted plants next to the entrance of the house, oven in the kitchen):

13 komentářů :

  1. Moc pěkná chaloupka :) Skvělá práce s terénem. Interiér jako vždy moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Řekla jsem si, že ten terén musím konečně zkusit, příště už mi to třeba půjde i líp. :)

      Vymazat
  2. Krásný dům, tak trochu "Tudor" :) Líbí se mi. Interiér je taky moc pěkný, hlavně se mi líbí kuchyně. A kombinace pidi stolků pospojovaných do zajímavého tvaru - palec nahoru. No a zahrada doplňuje celek velmi vkusně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jarko. :) Ty stolky - je to jeden ten dlouhý a dva malé, ale bohužel k sobě úplně nesedí na šířku, furt to někde uhýbalo. :/

      Vymazat
    2. Aha, vypadá to spíš na ty malý. No, ale i tak to vypadá moc pěkně. A dala jsi to do zajímavého tvaru :D

      Vymazat
  3. Tak to je úžasné. Stavba vypadá nádherně zvenku i zevnitř a s terénem jsi si poradila skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo já jsem rychlík, takový nádherný dům a já ho postřehnu až teď :D Chválím Ti hlavně hodně vydařený interiér. Dům sám o sobě se mi taky dost líbí. Snad jenom na zahradě mi něco chybí.. Trošku víc květeny by to chtělo, ale neber si to nijak zle, je to jenom moje hnidopichšská poznámka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Hnidopišskou poznámku" si beru k srdci, vím, že s okolím domu mám vždycky hrozný problém a že na tom asi něco bude. :(
      Ale moc ti děkuju za pochvalu i za připomínku, to je totiž to, co mi pomáhá zlepšovat se. :)

      Vymazat
  5. Dobrý den Pawca,

    Děkujeme za Vaši návštěvu a přihlásit se na mém blogu. Byl jsem velmi nadšený.

    Tento dům je sen a výzdoba je velmi konzistentní. Vaše výtvory jsou prostě úžasné!

    Přál bych si, že máte krásný den. Pozdravy Hoppel

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná stavba, líbí se mi, jak je to celkově sladěné do příjemných barev. Opravdu povedené :)

    OdpovědětVymazat