18. července 2013

Starý venkovský dům / Old Country House

Starý domek obrostlý spoustou keřů a porostlý popínavým břečťanem.
V přízemí je kuchyně, jídelna, obývací pokoj a koupelna. V prvním patře se nachází ložnice a dětský pokoj.

On the ground floor there is a kitchen, a dining room, a living room and a bathroom. On the first floor there are 2 bedrooms (one is for children).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

 
Velikost pozemku: 30x30
Potřebujete: Povolání Snů, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období, Studentský Život
Použité downloady: 

Lot size: 30x30
Required: Ambitions, Generations, Pets, Supernatural, Seasons, University Life
Used CC:

6 komentářů :

  1. Moc povedený domek, jak už jsem psal, vypadá jako z pohádky. Jen bych toho břečťanu na té jedné zdi trochu ubral, přijde mi to až moc. Ale jinak opět pěkně sladěné, hezké přírodní motivy. Tož já ho beru ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Myslíš tu zeď u zahrádky? No, je to možné, já se to snažila moc nepřehnat, ale zas - mělo to být jako zarostlé. Ale to je všechno o vkusu. :)

      Vymazat
  2. Nedá mi to a musím Ti ho pochválit znovu :) Zvenku je domek opravdu skvělý a interiér se mi taky hodně líbí, jen asi v tom dětském pokoji je trochu moc zelené, ale to je jen o vkusu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) K tomu dětskému pokoji - ono to asi bude tou kombinací světle zelené a modrozelené. Mně se to tak líbí, ale je fakt, že někomu to může přijít už moc. Naprosto tě chápu. :)

      Vymazat
  3. This is such a beautiful house Thankyou very much i am gonna download it and put it in aurora skies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm glad to hear it. :) Enjoy playing in it. :)

      Vymazat