14. července 2013

Rodinný dům Tevilo / House Tevilo

Tento dům jsem měla hotový rychle, byl to pro mě odpočinek. :) A jméno je přesmyčka - uhodnete čeho? :D 
Dům je určen pro mladý pár. 
V přízemí je obývací pokoj, kuchyně a koupelna, v prvním patře ložnice.

This house was finished quickly, it was a real relaxation for me. :) 
The house is perfect for a young couple.
On the ground floor there is a living room, a kitchen and a bathroom, on the first floor there is a bedroom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Velikost pozemku: 20x30
Potřebujete: Povolání Snů, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období, Studentský Život
Bez downloadů.

Lot size: 20x30
Required: Ambitions, Generations, Pets, Supernatural, Seasons, University Life
No CC.

5 komentářů :

  1. Pěkný domek, vkusně zařízený jak už je u tebe zvykem ;) . A ohledně přesmyčky...no mám pocit, že by to mohlo být "Love it"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) A - ne, původně to mělo být Violet, ale Love it je taky zajímavé. ;)

      Vymazat
  2. Z vvenku pohodový domek, ale co mě hodně oslovuje je ten fialový intriér, ten je krásný! :)) Taky mě napadlo to "Love it" :))

    OdpovědětVymazat
  3. AAAAAAAAAAHHHHH! You're so talented, this lot is AWESOME!
    I really need to go more often to your blog
    I will be getting so much fun here :3

    OdpovědětVymazat