13. července 2013

Kolej Šťastný student / Happy Student Dormitory

Kolej se vším potřebným pro 8 simích studentů - ložnice, koupelny, kuchyně, jídelna, studovna i místnost pro odpočinek a zábavu.
Je váš simík umělec, sportovec nebo ho baví práce s počítačem? Potom je zde pokoj speciálně pro něj! 

A dormitory with everything what is needed for 8 sim-students - bedrooms, bathrooms, a kitchen, a dining room, a study and a room for relax and fun.
Is your sim an artist, a sportsman or a geek? Than there is a bedroom especially for him!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Velikost pozemku: 40x40
Potřebujete: Povolání Snů, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období, Studentský Život
Bez downloadů.

Lot size: 40x40
Required: Ambitions, Generations, Pets, Supernatural, Seasons, University Life
No CC.

DOWNLOAD 

Bohužel, pokud kolej stáhnete a budete ji chtít vložit do univerzitního městečka na pozemek "Kolej", nepůjde to. Udělejte to tedy podle návodu od JarkyD: ZDE.

6 komentářů :

  1. Hezká kolej Pawčo a pěkné obrázky:) Zatím jsem nic takového nepostavila .Taky Ti gratuluji k 1 narozeninám Tvého blogu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Já se s tou kolejí docela trápila, ale teď jsem ráda, že ji mám za sebou. :)

      Vymazat
  2. Páni, ta teda je. Sice mírně pochmurné stěny, ale pěkně vykompenzované barevným nábytkem :) Krásně zařízená, honosná kolej. Jen bych se obával toho nájmu (ale zase když je to pro 8 studentů, tak se to rozdělí a asi to nebude taková pálka, co?) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Tu kombinaci šedých stěn a barevného nábytku jsem použila schválně. Říkala jsem si, že na kolejích se s barevnými stěnami nikdo paplat nebude, tak to aspoň vyváží ten nábytek. :D A simíci mají nájem na kolejích zdarma. ;)

      Vymazat
  3. Kolej se ti moc povedla. Líbí se mi celkově stavba i interiér. Líbí se mi i úprava kolem koleje. Dávám 1+ :)

    OdpovědětVymazat