18. června 2013

Rodinný dům Domino / House Domino

Tento dům je docela velký, takže je vhodný spíše pro větší rodinu.
V přízemí je kuchyně s jídelnou, obývací pokoj, pracovna a garáž.
V suterénu je prádelna.
V prvním patře je ložnice, 2 dětské pokoje a 3 koupelny.

This house is quite big so it's better for a bigger family.
On the ground floor there is a kitchen with a dining table, a living room, a study and a garage.
In the basement there is a laundry.
On the first floor there is a bedroom, 2 kid's bedrooms and 3 bathrooms.



























 






Velikost pozemku: 30x30
Potřebujete: Domácí Mazlíčci, Roční Období, Studentský život
Bez downloadů.

Lot size: 30x30
Required: Pets, Seasons, University Life
No CC.

4 komentáře :

  1. Pawčo, krásný domeček. Vypadá velmi skutečně. Interiér je krásný, nejvíce se mi líbí okrově žlutá ložnice, dětské pokoje a i koupelny. Zaujal mě nápad se vzory na tapetách. Ne celé stěně a vedle jen v pruhu. To si dovolím někdy šlohnout :D Vítej zpátky u stavění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarko. Moc děkuju za chválu, opravdu si jí vážím. Nápad klidně šlohni, já od tebe taky okoukala pár nápadů. :-)
      No, stavění už mi chybělo, tak jsem si tohle dopravdu užila. :-)

      Vymazat
  2. Ještě jednou ti Děkuji Pawco že si ho pro mě postavila Díky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač. Jsem ráda, že jsi spokojený. :-)

      Vymazat