19. června 2013

Dům na stromě / Tree house

Neobvyklý dům - na stromě.
V domě je kuchyně, obývací pokoj, ložnice a koupelna.

An unusual house - on a tree.
There is a kitchen, a living room, a bedroom and a bathroom in the house.

















Velikost pozemku: 20x30
Potřebujete: Hrátky Osudu, Obludárium, Roční Období, Studentský Život
Bez downloadů.

Lot size: 20x30
Required: Generations, Supernatural, Seasons, University Life
No CC.
--------------

! UPOZORNĚNÍ !
Pokud ve hře přepnete do módu nákupu nebo stavby, potrvá to o chvilku déle kvůli většímu množství rostlin na pozemku.

! NOTICE ! 
If you switch to the Buy mode or Build mode, it will take a longer time because of a lot of plants on the lot

2 komentáře :

  1. Velmi zajimavý a pěkný dům na stromě :) Ten nábytek si hezky zkombinovala a barevně ladí. Ložnice se mi líbí v takovém domě :)Dobrý nápad .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Niki. :-) On to není úplně můj nápad, návod jsem našla na Arsepu a zaujal mě, tak jsem to musela hned zkusit postavit. :-)

      Vymazat