27. června 2013

Barevné startery / Colorful starters

Vytvořila jsem sadu barevných starterů - zelený, červený, modrý a žlutý. Doufám, že si tam najdete svou oblíbenou barvu a že se vám tyto barevné domky budou líbit. :-)

I've created a set of some colorful starters - green, red, blue and yellow. I hope that you'll find your favourite color and that you'll like these colorful houses. :-) 
 

 ------------------------
Green House
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 Nezařízeno: 9 714 Simoleonů
Zařízeno: 14 156 Simoleonů
Velikost pozemku: 10x10
Potřebujete: Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Roční Období, Studentský Život
Bez downloadů.

Unfurnished: 9 714 Simoleons
Furnished: 14 156 Simoleons
Lot size: 10x10
Required: Generations, Pets, Seasons, University Life
No CC.


------------------------
Red House


 

 
 
 
 

 
 
 
 

Nezařízený: 10 113 Simoleonů
Zařízený: 15 933 Simoleonů
Velikost pozemku: 15x10
Potřebujete: Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období, Studentský Život
Bez downloadů.

Unfurnished: 10 113 Simoleons
Furnished: 15 933 Simoleons
Lot size: 15x10
Required: Generations, Pets, Supernatural, Seasons, University Life
No CC.


------------------------
 Blue House

 


 


 
 


 
 



Nezařízený: 10 093 Simoleonů
Zařízený: 16 381 Simoleonů
Velikost pozemku: 10x15
Potřebujete: Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Roční Období, Studentský Život
Bez downloadů.

Unfurnished: 10 093 Simoleons
Furnished: 16 381 Simoleons
Lot size: 10x15
Required: Generations, Pets, Seasons, University Life
No CC.


------------------------
Yellow House
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 Nezařízený: 11 943 Simoleonů
Zařízený: 15 236 Simoleonů
Velikost pozemku: 15x10
Potřebujete: Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Studentský Život (možná i Roční Období)
Bez downloadů.

Unfurnished: 11 943 Simoleons
Furnished: 15 236 Simoleons
Lot size: 15x10
Required: Generations, Pets, University Life (maybe Seasons too)
No CC.

9 komentářů :

  1. Jsou skvělé! :) Jeden víc než druhý! :) Kdybych měla StuŽi, tak se stěhuju do červeného :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :)
      Škoda, ze StuŽi je tam dost věcí (dveře, celá ložnice, židle). :-/

      Vymazat
  2. Jsou všechny moc hezké a pěkně sladěné barvy v místnostech :) Já by jsem si taky vybrala červený ♥ Přeji hezký večer Pawčo a pohodový nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Já jsem se právě snažila sladit ty barvy, a zároveň ať už to nepůsobí přehnaně, takže jsem ráda, že se to líbí. Snad se mi to povedlo. :)
      Děkuju a tobě přeju taky krásný a pohodový týden. :)

      Vymazat
    2. Moc se Ti to povedlo Pawčo ♥ Já stavět moc neumím . Měla jsem dva domy rozestavěné a přeinstalovávám celou hru a jsou pryč . Už jsem je nenašla. Mnoho věcí mi zmizelo a tak začínám od začátku . Nemám radost. Dobrou noc ♥

      Vymazat
  3. Moc krásné startery, hlavně se mi líbí ten žlutý a to nejen proto že žlutá je moje oblíbená barva :)) Krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Mně se ten žlutý taky hodně líbí, tak jsem ráda, že se s někým shodnu. :)

      Vymazat
  4. I love the green house, so nice idea and the colors!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, the green house is my favourite. :)

      Vymazat