31. března 2013

Komunitní setkání - 30. března 2013, Praha

Byla jsem pozvaná na komunitní setkání (ještě jednou děkuju), které se konalo včera (v sobotu 30. března) v Praze v kavárně Potrvá. Byla to skvělá akce, poznala jsem nové super lidi a zkusila si zahrát nový dodatek Studentský Život.
Během celé akce probíhala soutěž. Za její vyplnění jsme dostali placky s obrázky ze Studentského Života a propisku The Sims 3. Na závěr proběhlo losování - mohli jsme vyhrát plakát Studentský Život, dodatek Studentský Život nebo svět Monte Vista. A já vyhrála Studentský Život! Jsem z toho nadšená. :-)
Tady je pár fotek (fotografem je Mickey, ale domluvili jsme se, že to dám k sobě na blog).
Více fotek v článku.

 

Pan fotograf Mickey.

Příchod do kavárny a usazování se.



Lucka Ládrová nás přivítala a prozradila program na odpoledne.


A pak začala první přednáška - moje. Tipy a triky pro stavění.


 


Po přednášce následovala pauza. Takže jsme se seznamovali...


... hráli Studentský Život a Simcity...


... a jedli. :-) 

A druhá přednáška - Lukáš nám představil hru Simcity. 

A na závěr - fotka s Ann, kterou znám ze Simoradny. To bylo velmi příjemné setkání a popovídání. :-) 

Video - moje přednáška (natočené od EA).

16 komentářů :

  1. Ahoj Pavlí, pěkně jste si to tam užívali! Všem Vám to moc sluší. Jste krásní, mladí lidičkové :-) Je vidět, že jste se bavili dobře, trošku závidím ale hodně přeju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme. :-) Jo, bavili jsme se, ta akce byla opravdu skvělá. Za ty 4 hodiny cesty to stálo. :-)

      Vymazat
  2. Se v tom blogeru nevyznám. :D Jste krásní, jsem chtěla říct. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hezky popsané a rozvržené :) Prosím neporadíš mi jak se mění na youtubu jméno ? moc prosím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :-) A bohužel neporadím, protože to nevím.

      Vymazat
  4. Sledovala jsem Tvou přednášku a musím říci, že máš mé sympatie. Dovedu si představit, že je člověk trochu ve stresu. Přednášet před lidmi a ještě být u toho natáčen :) To musí být opravdu kuráž. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu ve stresu? Spíš hodně! Překvapilo mě, jak moc velké nervy jsem z toho měla. Ale nakonec to snad dopadlo dobře. :-) Díky. :-)

      Vymazat
    2. Věř, že jsi lidem určitě svou přednáškou pomohla. Dobrá rada nad zlato ;-)

      Vymazat
    3. To doufám. Ale podle reakcí prý jo, takže to jsem opravdu ráda. :-)

      Vymazat
  5. Pavli ,tak tohle byla opravdu skvělá akce ♥ Moc Ti to přeji , že jsi se báječně bavila a poznala nové fanoušky sims . Přeji dobrou noc .PS: Díky za umístění banneru a mé tvorby. Vážím si toho .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu byla, jsem ráda, že jsem tam mohla být. Díky. :-)
      A nemáš zač, rádo se stalo. :-)

      Vymazat
  6. Adorei ver o Vídeo. estas palestras devem ser excepcionais ao vivo.
    Você é linda!
    Beijinho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. :-)
      But I'm not sure how much you understand from this text (and video). :D

      Vymazat