12. března 2013

Dřevěná chalupa / Wooden cottage (base game only)

Dřevěná chalupa
V přízemí je kuchyně, obývací pokoj, ložnice a koupelna
V prvním patře je dětský pokoj a koupelna.

Wooden cottage
On the ground floor there is a kitchen, a living room, a bedroom and a bathoom.
On the first floor there is a bedroom and a bathroom.   







































Velikost pozemku: 30x20
Potřebujete: pouze základní hra
Downloady:

Lot size: 30x20
Required: only base game
Downloads:





10 komentářů :

  1. Pěkné poklidné obydlí s krásným interiérem :)) ta modrá a oranžová koupelna je suprová :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, taková klidná chalupa. :-) Oranžovozelená koupelna se mi (neskromně) hodně líbí, sschválně jsem tam použila tyhle veselé barvy. Děkuju za chválu. :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Pavlí, vytvořila jsi zase hezký domek s krásnou zahrádkou. Interiér je milý, přívětivý. Přesně moje gusto. Moc se mi líbí ložnice, ten vzor na zdi je krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Jaruš. :-) Pochvala za zahradu mě vždycky potěší, protože se zahradou si vždy nevím rady. Vzor byl původně v úplně jíné barvě, ale nakonec jsem změnila barvy a styl, líbí se mi takhle víc. :-)

      Vymazat
  3. Teeda to je,ale milý domeček Pawči..:))Hned bych se nastěhovala..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak taková pochvala je snad nejlepší, co může být. Děkuju. :-)

      Vymazat
  4. Linda casa maravilhosa, adorei a decoração.
    Beijinho!

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherný! Překvapuje mě, jak krásné věci se dají vytvořit pouze se základní hrou :) Moc se mi líbí ta oranžovo-zelená koupelna. Zahrada je taky skvělá. Co na to říct - máš talent ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouze základní hru jsem brala jako výzvu a stálo mě to teda hodně nervů. Tak jsem ráda, že se mi povedlo a že se výsledek líbí. :-) Oranžovozelená koupelna je moje oblíbená! Moc děkuju za pochvalu. :-)

      Vymazat