25. února 2013

Středozemní dům / Mediterranean house

Exteriér vytvořil Mickey (odkaz na jeho blog).
Interiér jsem vytvořila já.
V přízemí je kuchyně, jídelna, místnost pro vnitřní grilování, obývací pokoj a pracovna.
V patře je ložnice, dětský pokoj a 2 koupelny.

The exterior was made by Mickey (link to his blog).
The interior was made by me.
On the ground floor there is a kitchen, a dining room, a room for indoor barbeque, a living room and a studying room.
On the first floor there are 2 bedrooms (one of them is for 2 kids) and 2 bathrooms.





 

 

 
  


 
  










 










Kvůli nerovnému terénu musíte dům umístit do Bridgeportu na tento pozemek.
You have to place this lot to Bridgeport because of its terrain.

Velikost pozemku: 40x40
Potřebujete: Cestovní Horečka, Povolání Snů, Po Setmění, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Showtime, Obludárium, Roční Období
Downloady - Store (zdarma):
Bez neoficiálních downloadů.

Lot size: 40x40
Required: World Adventures, Ambitions, Late Night, Generations, Pets, Showtime, Supernatural, Seasons
Downloads - Store (free):
No CC.



6 komentářů :

  1. Pavlínko, napsala jsem i tvému spoluautorovi, musím napsat koment i tobě. Dům je nádherný. Tvůj interiér mě potěšil u srdce, máš prostě vkus. Miluji eleganci a jemné barvy tvých pokojů. Líbí se mi jak jsi se naučila spojovat nábytek, jak se nebojíš experimentovat. Krásné !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Jarko. Je krásné slyšet pochvalu i od tebe. :-) Jsem nadšená z toho, že se moje interiéry líbí, protože si s nimi vždycky vyhraju. A je pravda, že v poslední době v každém domě používám moveobjects. Baví mě zkoušet různé kombinace a spojování nábytku pomocí tohoto cheatu. :-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Navíc se ty experimenty s cheatem moc daří...vypadá to vždycky skvěle (taky s tím proto začínám trošku zkoušet). Jsem moc rád, že jsem s tebou mohl spolupracovat, protože taková zkušenost člověka vždy obohatí a dodá inspitaci. (Ano Pawčo, jsi inspirativní :-) )

      Vymazat
  2. Mickey už můj názor obdržel, tak ho dám i tobě. Strašně se mi dům líbí. Tento styl mám strašně ráda, takže uvažuji nad tím, že si tento dům stáhnu. Oba dva jste odvedl svou práci výtečně, takže vás moc chválím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme. :-) Pokud si ho stáhneš, tak přeju, ať se ti v něm dobře hraje. :-)

      Vymazat