2. ledna 2013

Rodinný dům Brook / House Brook

Dům pro rodinu s jedním dítětem.
V přízemí je kuchyně, jídelna, obývací pokoj, koupelna a dětský pokoj.
V prvním patře je pracovna a ložnice.

A  house for a family with 1 child.
On the ground floor there is a kitchen, a dining room, a living room, a bathroom and a bedroom (for a child).
On the first floor there is a studying room and a bedroom.




 























Velikost pozemku: 30x20
Potřebujete: Povolání Snů, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období
Bez downloadů.

Lot size: 30x20
Required: Ambitions, Generations, Pets, Supernatural, Seasons
No CC.




8 komentářů :

  1. tak ten je supeer..:) pěkně sladěn, moc se mi líbí..;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. S barvama si já vždycky vyhraju, to mě baví. :-)

      Vymazat
  2. Pawčo, toto je krásný domek! Opět :-) Interiér je taky krásný ale móc se mi líbí dětský "námořní" pokojík, laděný do lila barvičky - palec nahoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jarko. Lila barva se mi taky líbí, navíc tohle bylo dělané pro speciální osobu a ta ji má ráda. Takže jasná volba. :-)

      Vymazat