30. prosince 2012

Tajemný zámek / Mysterious castle

Exteriér vytvořila JarkaD (odkaz na její blog), interiér a podzemí já.
 Exterior was created by JarkaD (link to her blog), interior and a basement were created by me.
  
Tajemný zámek, který v podzemí skrývá tajnou místnost. Zkuste ji najít!
V přízemí je kuchyně, jídelna, obývací pokoj a malé pracovny.
V prvním patře je ložnice, dětský pokoj a 2 koupelny.

A mysterious castle which has a secret room in its basement. You can try to find it!
On the ground floor there is a kitchen, a dining room, a living room and some small studying rooms.
On the first floor there are 2 bedrooms (one is for children) and 2 bathrooms.






 

 



 

 



 



  

 









 




 










 



Velikost pozemku: 40x40
Potřebujete: Cestovní Horečka, Povolání Snů, Po Setmění, Hrátky Osudu, Showtime, Domácí Mazlíčci, Obludárium, Roční Období, Luxusní Bydlení, Přepychové Ložnice
Bez downloadů.

Lot size: 40x40
Required: World Adventures, Ambitions, Late Night, Generations, Showtime, Pets, Supernatural, Seasons, Design and High-Tech Stuff, Master Suite Stuff
No CC.



9 komentářů :

  1. Gostei do tipo de decoração que alegra todo o ambiente. Parabéns!
    Beijo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, thank you very much! I'm pleased to hear it. :-)

      Vymazat
  2. Wooow! Tak teda mě spadla čelist až na zem :D Fakt neuvěřitelně moc povedená stavba! Když jsem ten zámek viděl na obrázku myslel jsem že to je domek JarkyD :DD Fakt mě to dostalo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale to JE dům JarkyD - je to napsané v textu. Ona postavila exteriér, já pak dodělala interiér a sklep. Tak úžasný exteriér bych já nepostavila. :D
      Ale vyřídím jí tvou pochvalu. :-)

      Vymazat
  3. Ou, no teď na to koukám na Jarky blogu :DDD Tak vás chválím obě :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je úžasné. Jak zvenku tak zevnitř. Interiér je nádherně sladěný a exteriér je prostě dokonalý. Hrozně se mi líbí ta zimní fotka, tam zámek vypadá opravdu jako z pohádky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pájo ten interiér se ti moc povedl. Skvělý barvy, luxusní a elegantní. Prostě skvělá spolupráce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já mám tyhle barvy ráda, a do toho zámku se mi hodily. Jsem ráda, že to cítíš stejně. :-)

      Vymazat