13. října 2012

Dům se stájí pro 2 koně / House with a stable for 2 horses

V přízemí je kuchyně, obývací pokoj, pracovna a koupelna. V prvním patře je ložnice a dětský pokoj.
--------------------------
On the ground floor there is a kitchen, a living room, a studying room and a bathroom. On the first floor there are 2 bedrooms. 


 



 
 

 


















Velikost pozemku: 40x30
Potřebujete: Cestovní Horečka, Povolání Snů, Po Setmění, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci, Obludárium
Bez downloadů.
--------------------------
Lot size: 40x30
Required: World Adventures, Ambitions, Late Night, Generations, Pets, Supernatural
No CC.
--------------------------

6 komentářů :

  1. Na FB jsem ti to pochválila podle jedné fotky, tady jsem si to prohlídla lépe a opravdu ti musím zatleskat. Dům je krásný, zahrádka je taky hezká a interiér si mi trefila do vkusu perfektně! Jseš velmi šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, jsem ráda za pochvalu. :-)
      Já jsem ráda, že jsem to vůbec dostavěla, hra mi docela blbla u konce stavění.

      Vymazat
  2. Teeeda, moc povedený domeček, nemám slov.:))

    OdpovědětVymazat
  3. Wau :) krásnej a bez downloadů :) ten musím mít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda že se ti líbí. :-) Všechny moje domy jsou bez downloadů (teda občas něco ze Store, ale poslední dobou ani to ne). A upřímně - ve hře mám dost věcí, nepotřebuju downloady. :-)

      Vymazat