11. července 2012

Isen Drottning

Hej mina ämnen! I Drottning Isen och komma för att få dig och ditt område.

Kommer från norr, som är lika kall som min karaktär. Jag älskar rikedom och konst. Jag är i naturen. Men jag hatar barn! Mitt liv dröm är att bli en modedesigner.

Jag tror att jag kommer att visa tillbörlig respekt som hans drottning. Och varje försök att lura, eftersom jag ser dig!
Potřebujete: Showtime, Po Setmění, Domácí Mazlíčci.
Bez neoficiálních downloadů.

Required: Showtime, Late Night, Pets
No CC.



Překlad pro nešvédy :-) :
Zdravím své poddané! Já jsem Ledová královna a přicházím si získat vás a vaše území.

Pocházím ze severu, který je stejně chladný jako moje povaha. Miluji bohatství a umění. Ráda jsem v přírodě. Ale nesnáším děti! Mým životním snem je stát se módní návrhářkou.

Věřím, že mi budete prokazovat náležitou úctu jako své královně. A nepokoušejte o jakýkoliv podvod, protože já vás vidím!

Translate:
Greeting my serfs! I am Ice Queen and I'm coming to get you and your territory.

I'm from the north, which is as cold as my character. I love wealth and art. I like being outdoor. But I hate kids! My lifetime wish is to be a fashion designer.

I believe you will prove me your respect, because I'm your queen! And don't try any deceptions, because I see you!

Žádné komentáře :

Okomentovat